Mršanje/debljanje/bildanje

Discussion in 'Generalna diskusija' started by NAILS, Dec 19, 2011.

  1. Aldiin

    Aldiin Overclocker

    Ovo je preskupo. Myprotein.ba 2.5kg sa okusom - 55km.
     
  2. forzamilan

    forzamilan Veteran foruma

    Ma ja kuci nebi tega dignuo da mi neko placa nit imam prostora svaka cast ko moze a ovako 800m od mene teretana state of the art 20 eur imas sve zivo od tus kabina sprava za koje nisam ni znao da ima itd itd. Sad dok je ovo sranje ko ga jebe malo trcanje setnja biciklo evo danas mtb opucao 46km taman.

    Jesam ja prosle godine uzeo jednom il dva puta ovo pakovanje sta ja znam protein ko protein nisam ti ja relevantan ja sam amatercina :D
     
  3. Haker

    Haker Veteran foruma

    Ja samo ovu bebicu imam, ne treba ništa više. Danas je uzeo od druga, kontao da kupim sve rasprodate i što sam našao traže 4,6km po kilogramu :D

    Napunim ruksak sa starim časopisima, jednu putnu torbu, pull up isto imam gdje raditi i ne treba ništa više, čak sam bolje treninge radio nego u teretani. Ovo dođe kao trening kamp :D [​IMG]

    Sent from my SM-G950F using Tapatalk
     
  4. XTRage

    XTRage Veteran foruma

    Jesam, dobar je, ali je hardcore verzija jos bolja https://www.amazon.de/ESN-IsoWhey-Hardcore-Protein-Chocolate/dp/B004W6H62I/

    Imas od njih tri "levela", najjeftiniji "concentrate", taj sto si linkao "complex" i ovaj najskuplji "isolate".
    Probao sve tri, koliko para toliko muzike, concentrate se lose rastvara i nije nesto okusom, ova dva bolja mogu preporuciti.
    Ja upratim kad je isolate na akciji za 20 eura pa tad uzmem.

    Taman bio uhvatio ritam gym-a, i sad sve otislo. Mada njubara sam svakako u odnosu na tebe.
    Uradim koji sklek i podignem par puta teg ovako u stanu otkako je gym zatvoren :D
     
    Last edited: Apr 2, 2020
  5. Haker

    Haker Veteran foruma