Otvoren PAINTBALL klub u Sarajevu

Discussion in 'Generalna diskusija' started by Dog_Father, Nov 16, 2008.

  1. Dog_Father

    Dog_Father Moderator

     
  2. reni90

    reni90 Aktivista

    moze li vise infromacija
    kakav je prostor u kojem nudis paintbal odnosno teren kakav je? ima li slika
     
  3. dHM

    dHM Aktivista

    ako mogu da iznesem svoje misljenje kao neko ko je tamo vec igrao, prostor je po mom misljenju dosta mali, nisam siguran u kvadraturu, al recimo korisnog prostora oko 500kvadrata, al predvidjeno je za 3 na 3 tako da to vecini nije problem. uz to jako je lijepo rasporedjen poligon i da se bas lijepo igrati. Puske su za svaku pohvalu. najveci problem kad sam ja bio je to sto je od boje u kuglicama teren postao jako klizav pa sam se par puta fino slomio, al kako sam informiran i to je rijeseno umjetnom travom ili tako necim, tako da sve u svemu ja sam kao amater u tom "sportu" bio jako zadovoljan, jedina mi je zamjerka mal teren, al vecini ni to nije smetalo. pozz
     
  4. saint

    saint Aktivista

    za dhm : prostor je sada sredjen ukupna kvadratura je preko 750m2 zidovi i sobe su sklonjeni(znas o cemu govorim)a pod je zavrsen i ne zaboravi da si igrao dok su radnici radili grube radove.mada ja nisam bio za tu varijantu da iko igra dok sve nebude gotovo ali si ocito dosao po nekoj preporuci pa se toj grupi igraca izaslo u susret.u svakom slucaju drago mi je da si uzivao vidimo se opet mozda preko nisana :D a poslije kafa sok ili tako nesto
     
  5. JasonH

    JasonH Aktivista

    Mogul slikice neke saint ?
     
  6. saint

    saint Aktivista

    sutra,nisam danas stigao prebaciti
     
  7. saint

    saint Aktivista

    evo i par slika mada odma da napomenem ovo su slike dok se jos radio teren
     

    Attached Files:

  8. Juka

    Juka Komšija

    dobro izgleda :smt007 , eto mene sa Vedom i ekipom u nedelju. :smt003
     
  9. saint

    saint Aktivista