Kupovina kamere

Discussion in 'TV, Hi-Fi, telefoni, tableti, satovi, IoT oprema' started by metallac, May 18, 2010.

  1. metallac

    metallac Aktivista

    Pozdrav
    Molim vašu pomoć u kupovini kamere. Apsolutni sam početnik - nikada nisam rukovao kamerom tako da o njima ne znam ništa...
    Potrebno mi je par savjeta šta izabrati, na šta obratiti pažnju, šta je bitno itd.
    Budžet nekih 700-800 KM... možda i više ako je nešto mnogo bolje :D
    Neću ni najgoru - najjeftiniju, a naravno nema se para za neku vrh... Nešto solidno da fino snima , da nije mutna, kockasta slika itd.
     
  2. ibran

    ibran Aktivista

    Preporučujem ti kameru koja ima zapis na hdd i koja ima jaku razlučivost.
    Savjetujem ti da prilikom kupovine kamere ako si u mogučnosti provjeriš njeno kopčanje na računar da vidiš jeli radi sve kako je objašnjeno i kako se kopča sa računarom.
    Moraš znati što sve želiš snimati i u kakvim uslovima da odabereš funkcionalnu kameru: nočno snimanje,snimanje pod vodom.
    sony ili panasonic
     
  3. metallac

    metallac Aktivista

    Što se tiče snimanja to će većinom biti snimanje vani po danu
     
  4. Esh

    Esh HWB

    Cini mi se da je solidan izbor u navedenom cjenovnom rangu Panasonic SDR-S50. Takodjer, jedna od opcija na koju bih ja isao je polovna Canon HV30, mada ne znam koliko ti to odgovara sa aspekta garancije, a i samih gabarita :)
     
  5. Tir Anasazi

    Tir Anasazi Komšija

    Takodjer ono ispod cega ja ne bih isao je Full HD zapis, HDD (prosjek je negdje oko 60GB u tom cjenovnom rangu) i vrlo bitno cekiraj koliko baterija drzi, ako neces da mijenjas pocesto, a nisu nimalo jeftine.
     
  6. artemis

    artemis Komšija

    Da i ja priupitam, isplatil se sada uzeti iz amerike kameru, neku sa hdd-om i tim ? Evo ova moja stara slony minidv mi izvadi zivce, prebacivanje na komp preko fw, pa dok se prebaci, pa treba to i koliko toliko srediti.... uhhh... :evil: