Pravilnik

Discussion in 'Generalna diskusija' started by s!gMa, Dec 1, 2011.

  1. s!gMa

    s!gMa Novi član

    Pozdrav svima.Ja sam skoro postao vozac ,dakle trenutno sam pocetnik.E sada jedno pitanje vezano za pravilnik posto svi nesto govore da je bilo nekih izmjena.Pa da pitam da li neko zna sta trenutno pravilnik govori o tome,da li mi treba iskusan vozac pored mene stalno(kad god vozim) ili samo poslije 11 h navecer ,i da li uopste smijem voziti poslije 11 h navecer.Jos bih da znam koliko godina trebam nositi slovo P nazad.
    Hvala
     
  2. donjapa

    donjapa Overclocker

    Slovo P = 2 godine u svakom pogledu.

    Iza 11 smijes voziti sa licem koje vozacku ima vise od 2 godine.
     
  3. AggressoR

    AggressoR Aktivista

    Slovo P vise ne treba (da ne bi isticali nove vozace) a za ovo poslje 23 sata nisam siguran

    Sent from my GT-S5830 using Tapatalk
     
  4. dmr

    dmr Veteran foruma

    Sto da ne bi isticali, pa valjda je to i bila poenta da se istaknu!?
     
  5. selvin

    selvin Moderator

    Valjda P i dalje treba novim vozacima, a poslije 11 mogu svi.
     
  6. XTRage

    XTRage Veteran foruma

    U par odgovora ste pokrili sve mogucnosti :smt005

    Ali +1 za selvina koliko ja znam.
     
  7. SamiRX-8

    SamiRX-8 Komšija

    Jeste, P treba nositi 2 godine, a poslije 11 može i samo auto voziti :mrgreen:, inače do 3 godine iskustva smiješ imati 0,00 promila, ako ti šta znači :)

    Možda i jestu šta promijenili, uglavnom skineš ovo pod 2 i 3 u stavci "Zakoni" pa provjeriš. http://bihamk.ba/sid/zakoni.html
     
  8. Dog_Father

    Dog_Father Moderator

    Važeći pravilnik se može preuzeti sa stranice Ministarstva obrazovanja i nauke Kantona Sarajevo: http://portal.monks.ba/start/Portals/0/ ... %20put.doc