Sta mi treba da naucim praviti/odrzavati web-stranice...

Discussion in 'Operativni sistemi, aplikacije i programiranje' started by NeTRa1der, Mar 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NeTRa1der

    NeTRa1der Komšija

    odmah da se zna da sam totalni pocetnik vezano za ovo...znam mozda napisati koji HTML kod, ali to je sve.

    dakle, interesuje me gdje na netu mogu naci kakve tutoriale, savjete, upute, itd. pomocu kojih bi mogao da steknem osnove vezano za izradu i odrzavanje web-stranica...

    sta mi je, inace, potrebno za ovakve stvari odnosno, konkretno, koji mi programi trebaju (tj. koje programe moram savladati) da bih se mogao baviti izradom stranica?

    unaprijed zahvaljujem :smt001
     
  2. Dog_Father

    Dog_Father Moderator

    Dreamweawer iz macromedie, i photoshop ili nesto slicno za grafiku.

    Na netu imas bas previse tutoriala da bi ti netko pisao ovdje kako sta. Google i udaraj.

    Za pocetak probaj http://www.elitesecurity.org/

    Tu imas objasnjenja na nasem jeziku. Na burek.co.yu takodjer samo se tamo moras registrovati ja mislim.
     
  3. GV

    GV Komšija

    Antenna web design, skini probu i radi šta hoćeš, tutorial uključen u program (help) Probaj, da vidiš koliko ima zajebancije oko nekih malih detalja ali i ponosa kad nešto uradiš, ako ti se svidi idi na dreamweaver i ostalo.
     
  4. Samir_Masinac

    Samir_Masinac Aktivista

    Al samo drug radi svoj kod mani mi ovih sa trikovima phpnuke i joomla i sl. Nafuraju se "vidi sajt" a nista njihovo nema samo raspored ovo cu lijevo ovo cu desno. :smt002
     
  5. 3xD_design

    3xD_design Aktivista