Suse 10.1

Discussion in 'Operativni sistemi, aplikacije i programiranje' started by wacko, May 10, 2006.

  1. wacko

    wacko Aktivista

    Eto navedeni OS izlazi sutra. Kazu da mu je GUI 10x bolji od vistinog, jer ce izgleda koristit Xgl na kojem je radio novell i izgleda da je izaso iz testne faze. Ovo je prva Suse distribucija koja dolazi samo sa GNOME grafickim interfejsom(sve dosad distribucije suse su bile iskljucivo na KDE-u.

    Evo video isjecak na kojem mozete vidjeti djelic onog sto Xgl moze ciniti, Ukratko OWN Vistu:
    http://video.google.com/videoplay?docid ... 5587&q=xgl
     
  2. smith

    smith Aktivista

    ja evo nesto razmisljam o prelasku sa windowsa na linux,ali posto sam pocetnik znal neko koji bi mi bio najjednostavniji za koristit,odnosno da je sto vise u grafickom okruzenju
     
  3. Qler

    Qler Veteran foruma

    ma svi su sad graficko okruzenje... ne sekiraj se zbog toga... i ja se kanim vec pravo dugo da predjem na linix ali zbog ukucana ne mogu... a nemam HDD-a za dual boot :)
     
  4. smith

    smith Aktivista

    hehe,ma i ja sam vec duze se mislio bil i et sad sam se napokon nakanio,samo neznam dal ce se sve igre moc pokrenit na linux-u,vjerujem da nece al et...
     
  5. Qler

    Qler Veteran foruma

    neces moci ni jednu... mislim moze par :) zadnja za koju sam ja cuo da ide je quake 3 ako se dobro sjecam :)
     
  6. smith

    smith Aktivista

    ma nema veze,nesto se mora zrtvovat :( za tako stabilan i dobar OS
     
  7. zilo

    zilo Komšija

    Ma nek ogame moze. :mrgreen:
     
  8. smith

    smith Aktivista

    hehe i ja ga evo igram,joj igra zarazna a i izvuce zivce strahota :twisted:
     
  9. 3125

    3125 Komšija

    Ista situacija :( Ali razvio sam planove i za par sedmica nadam se konacno prelazim na linux :)
     
  10. Esh

    Esh HWB

    haha, dobar plan je pola posla :D
     
  11. BiceBolje

    BiceBolje Overclocker

    Tako kažu Njemci.