Suse 10, ovo ovako sporo ili...

Discussion in 'Operativni sistemi, aplikacije i programiranje' started by TeamE, Dec 14, 2005.

  1. TeamE

    TeamE Novi član

    Instalirao sam SUSE 10 na IBM T30 ( P4 1.8, 256 mb ram-a, ati radeon 7500 16 mb) i sve radi uzasno sporo, pokretanje onog tekst procesora je skoro minutu kao i svih ostalih aplikacija, disk "neprestano" radi.

    Moze li se ovo kako ubrzati, ako moze malo detaljnije posto sam pocetnik.
     
  2. GV

    GV Komšija

    Kod mene je suse 9 na celeronu 700, 382MB rama, grafa integrisana 8MB i openofis diže također za ~minutu tako da mislim da je to to, pročeprkaj po postavkama klikni, pogriješi, ispravi, tako ja radim. Ne znam kako je kod tebe ali ga ja držim na drugom HD-u od 4 GB tako da ga uvijek mogu bez bojazni i formatirati i izbrisati ili postaviti neki drugi linux, još nisam probao UBUNTU iako ga imam na cd-u za sada sam zadovoljan ovim i koristim ga kada kopam po warez-u.
     
  3. wacko

    wacko Aktivista

    suse 10 je vemo losije uradjen od 9.3. Nemogu ni kablovski modem podesiti jer mi ne prepoznaj usb interfejs dok sam u 9.3 to nastimavo za 1 min. Dalje stavili su prokleti gcc4.02 kojim nemozes vraga kompjalirati............ :evil:
     
  4. Shenron

    Shenron Komšija

    Detaljnije je da najprije unistall linuxa. Kupi si neku knjigu od distribucije koju hoces. Procitaj knjigu. Jos malo potrazi po netu. I tek onda idi instalirati Linux.

    Ako Linux imas samo "radi fore" odustani od toga. Time neces nista postici. Ako to radis "radi sigurnosti" opet odustani jer Linux je tek malo sigurniji od Windoza.
    Jedino ako ti treba radi nekog posla, onda koristi Linux. U svim ostalim situacijama ti ne treba.
     
  5. BoLa

    BoLa Aktivista