wireless pomoć 2

Discussion in 'Internet provideri, umrežavanje i web servisi' started by ivan, Aug 27, 2008.

  1. ivan

    ivan Novi član

    e ovako dobio sam od frenda jedan wireless uređaj.radi se o marki edimax ar-7084g wireless adsl2+router.pa bi me zanimalo dali bi se s njim mogo spojit na ap koji mi je gore na katu?
    dali trebam neki prog koji bi skeniro i konektiro na ap? i još me zanima kak ap namjestit da služi kao repetitor?
    ja sam još početnik pa bi trebo pojašnjenje :D

    hvala
     
  2. GW

    GW Moderator

    Najbolje ti je platiti stručnjaka.
     
  3. kolinsb

    kolinsb Veteran foruma

    uredaji koji dolaze u kombinaciji ADSL modem (router) + Wireless Access Point u 99,9% slucajeva mogu raditi samo kao Access Point, i ni u jednom drugom modu (repeater, wisp, client - infrastructure, wds....). ti uredaji su namjenjeni prvenstveno da adsl net (ili neki drugi) podjelis bezzicno po svom stanu i sl. (da ne bi razvlacio kablove do laptopa, desktop compa itd), i ne mogu raditi u obrnutom smjeru, tj. od wirelessa ka ethernetu.
     
  4. ivan

    ivan Novi član

    hvala kaj si mi reko da se ne mučim tu ko debil :x
    niš onda ču ga vratit fendu meni netreba pa ču si kupit wireless karticu ili wireless usb stik pa če onda to radit kak spada :D

    hvala
     
  5. kolinsb

    kolinsb Veteran foruma