Pomoc oko konfguracije

Discussion in 'PC konfiguracije, notebook računari, servis' started by bozzaii, Sep 21, 2010.

  1. bozzaii

    bozzaii Aktivista

    Pozdrav svima.

    Trenutno sam na putu i imam priliku da uzmem komp po mnogo povoljnijoj cijeni nego kod nas u Sa. Kako sam totalni laik vezano za ove stvari trebala bi mi pomoc neke strucnije osobe. Generalno, komp ce sluziti za obradu slika i videa (povremeno) i poneku igricu.


    COOLERMASTE 700W CM AMBA SL.PRO [8%] 96,50

    INTEL CORE I7 930 2.8GHZ 8MB LGA1366 BOX [8%] 224,00

    GIGABYTE GA-X58-USB3 X58 S1366 2XPCIE/DDR3/USB3 [8%] 155,00

    DDR3 6GB 3X2GB KIT PC1600 CL9 SILICON POWER [8%] 129,50 x2

    SAPPHIRE PCIE HD5770 1GB DDR5 HDMI 111630220R [8%] 129,50

    640GB WD6400AAKS SATAII 7200 16MB CACHE [8%] 40,71 x2


    Ovo je ono sto sam ja izabrao. Ciljao sam prvo na procesor. Onda je ispalo da ova ploca ima 6 utora za memoriju a kako mi je memorija vazna nisam se puno razmisljao da uzmem 12GB. Na zalost, ovo su najveci mem moduli (mislim na 2GB). Uzimam 2 HDDa jer zelim da ih spojim u raid i koristim kao sistemski disk. Cijene su u eurima i ako sam dobro vidio usteda je poprilicno velika. Interesuje me da li je sve dobro slozeno. Ako bude bilo potrebe mogu i kopirati ostatak cjenovnika.
     
  2. NAILS

    NAILS Moderator

    Sta ces sa carinom ? Da ne izadje skuplje nego kod "nas".
     
  3. bozzaii

    bozzaii Aktivista

    Svjestan sam te situacije ali kako se vracam autom u Sa racunam da me nece previse peglati :) Rizik prihvacam :) Konfiguracija? Komentar? :)

    Procesor ide u gace sigurno :D
     
  4. dino73n

    dino73n Veteran foruma

    Slozeno je OK nema sta,jedino bi bilo fino da izmes jedan veci disk za storage i jedan SSD za sistem i da izbjegnes RAID. :wink:
     
  5. bozzaii

    bozzaii Aktivista