Intel Pentium D

Discussion in 'Procesori, RAM, matične ploče i grafičke kartice' started by MHAK, Jan 28, 2009.

  1. MHAK

    MHAK Guest

    Eh ovako imam procesor INTEL PENTIUM D 3,2 Ghz(platio ga 3,5 stoje prije godinu i po), pa me interesuje u koju grupu spada je li to jedno-jezgrani procesor ili dvo-jezgrani.Posto bih da mijenjam graficku zanima me da li bi 4850 se uklopila u okolinu sa:
    Intel pentium D 3,2 Ghz
    2gb ddr2
    400w
    Maticna mi podrzava PCI-Expres.
    P.S.:Ako postoji kakva tehnicka greska izvinite jer sam tek pocetnik.
     
  2. hurmash1ca

    hurmash1ca Moderator

    Haj dobro otvorio si novu temu.
    Pentium D procesori su dual-core dakle dvojezgreni ali Pentium D je zastarjela tehnologija, pregazena Core 2 Duo linijom. HD4850 je odlicna graficka, ali hoce i struje povuci pa ta napojna (vjerovatno king-kong proizvodjac) ce se dobro napatiti sa HD4850 (dabogda i da ima PCI-E aux konektor).
     
  3. MHAK

    MHAK Guest

    hurmash1ca, e hurma
    za ovu jednu nisam siguran koji je proizvodac, a ova druga jk ms industrial.
    A za ovaj procesor na njemu ne pise DUAL CORE nego samo ovo D, jer sam kod druga vidio da pise DUAL CORE, a ne D.
     
  4. apdejt

    apdejt Overclocker

  5. syss

    syss Veteran foruma

    samo da dobiješ dojam koliko ga gazi svaki noviji c2d -trenutno ti taj cpu vrijedi ~40km.
     
  6. hurmash1ca

    hurmash1ca Moderator

    Taj u jarana pripada Core 2 Duo seriji, ali zbog popularnosti rijeci "Pentium" Intel ju je odlucio zadrzati na jeftinim Core 2 Duo procesorima (E2140, E2160, E2180, E2200, E2220, E5200, E5300) pa se ovi procesori svi imenuju "Pentium Dual Core".
     
  7. syss

    syss Veteran foruma

    recimo presler 945 naklokan do kraja ide sporije od stock 2200 ;)
     
  8. MHAK

    MHAK Guest

    OK
    Hvala
     
  9. Ado_sa

    Ado_sa Aktivista