Pomoc oko kupovine racunara

Discussion in 'PC konfiguracije, notebook računari, servis' started by veN, Mar 9, 2009.

  1. veN

    veN Aktivista

    Pozdrav svima,
    dobio sam ponudu od jedne firme za ovaj racunar, pa me zanima sta treba mjenjati jer sam veliki laik oko hardwarea.

    Kuciste Foxconn TLA 566
    Ploca Foxconn G31M04
    Procesor Intel C2D e8400
    Kingston DDRII 2gb 800mhz
    Hdd 500 GB sata II
    Xpert Vision GF9600 GT Super 512mb DDR3
    dvd-rw
    mis i tastatura genius
    = 825 KM

    Racunar bi bio pretezno za igranja, poneka web dizajn aplikacija i photoshop. HDD zbog muzike.
    Malo je glupo pitanje al' da li ce biti dovoljna ova konfa za igranje GTAIV na nekim medium/low detaljima (San andreas sam gurao sa athlon 2000+ , gf4 64mb i 256 rama tako da mi grafika nije bitna koliko fps)
    Da li ce bolje gurati igre ako recimo uzmem slabiji procesor tipa e7400 a bolju grafu?
    Hvala unaprijed, ako peglam samo recite =)
     
  2. MakaveliTheDon

    MakaveliTheDon Aktivista

    Konfa nije losa, samo navedi napajanje kakvo je, a gta 4 neces moci fino igrati bez jednog quada jer je igra uzasno neoptimizovana i zavisi samo od snage procesora. Ako hoces jacu graficku uzmi HD4850 :wink:
     
  3. kugla

    kugla Aktivista

    Za te pare konfa je dobra i moći ćeš fino igrati GTA na 1280x1024 na medium pošto ga i ja igram tako na konfi dole u potpisu.
     
  4. veN

    veN Aktivista

    pa et, s obzirom da cu uzeti lcd od 19'' ne vjerujem da mi treba tako jaka grafa. Citao sam ovdje da se te neke razlike primjete jedino na vecim monitorima i vecim rezolucijama.
    glavno mi je da et mogu ove neke novije igre, pes09 (aBd i 10) Assassins creed, call of duty i to. Naravno, nista pretjerana grafika, samo da glatko idu.

    da li bi bilo neke stvarne razlike da ubacim umjesto 9600 9800gt?
     
  5. kolinsb

    kolinsb Veteran foruma