1. BodySnatcher

    BodySnatcher Aktivista

    Pozdrav.Posjedujem canon a590is i sto se tice fotografisanja totalni sam amater,pa jedno pitanje u vezi sd kartice. koju kupiti? kupujuci aparat dobio sam i kingston 1gb,ali sam primjetio da pri manuelnim postavkama fotografisanja aparat sporo snima na istu. da li je do aparata ili bih mogao popraviti performanse kupujuci kvalitetniju karticu. hvala.
     
  2. JVC

    JVC Overclocker

    To ti je malo do kartice i malo vise do aparata, Kingston ti je dosta kvalitetna a mozes probati i Verbatim trebale bi biti dobre, inace nesto nisam koristio SD kartice jer mi ih koristi samo kamera pored diska da snima slike a foto aparat koristi CF koje su jako brze, ali probaj par ovih novih modela koje su deklarisane za velike brzine moglo bi pomoci.
     
  3. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    SDHC Class 6 kartice ganjaj.
     
  4. apdejt

    apdejt Overclocker

  5. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    Yup, to je to.
     
  6. BodySnatcher

    BodySnatcher Aktivista

    ok,hvala. :smt006
     
  7. Juka

    Juka Komšija

    Pitanjce jedno, koliko je Bitno ako je SD slot a koristice se kartica 10te klase microSD sa adapterom, dali ima drasticne razlike nego sa obicnom SD karticom iste klase, mislim dali se gubi na brzini pri snimanju/slikanju sa aparatom???
     
  8. Neo Bahamut Zero

    Neo Bahamut Zero Veteran foruma

    Pa micro sd su uglavnom sporije od "velikih" iste klase, ali nece to biti znatna razlika. Bitno je samo da je neki provjeren brend u pitanju.
     
  9. Juka

    Juka Komšija

    Transcend je u pitanju, uzecu od 32GB, a naknadno sam planirao uzeti go-pro HD Hero3 a u nju ide samo microSD pa rekoh da ubijem dvije kamere jednom karticom!!!
     
  10. bhd

    bhd Veteran foruma

    Dosta razlike. Ja sam uzeo class 10 samsungovu micro. Najveca razlika je u snimanju i reprodukciji videa. Slike u manjem procentu.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
     
  11. Juka