Wacom tableti

Discussion in 'Monitori, storage, kućišta, periferija' started by erol_brcak, Oct 2, 2009.

  1. erol_brcak

    erol_brcak Novi član

    Evo nakon dugog razmisljanja da li uzeti veci Bamboo Fun (M iliti a5 format) ili manji ali skuplji Intuos4 (S iliti a6 format) odlucio sam se za Bamboo fun jer sam pravi pocetnik po pitanju tableta te mislim da ce mi za pocetak i Bamboo biti preporod u odnosu na mis,a ukoliko se razvijem za Intuos uvijek ce me cekat :)

    Eh sad dolazi druga dilema,ovaj novi Bamboo Fun Pen&Touch sta to on donosi novo u odnosu na stari Bambo osim sto se ponasa kao touchpad,ima li ga smisla uzimati s obzirom da meni tablet treba za PS-a,Illustratora itd,dakle to fenski lupkanje prstom po tabletu mi ne treba (mislim nije lose,ali...) Zna li ko ima li jos kakvih novina?Kolika sam vidio nema,ali eto nije na odmet da pitam.

    Hvala ;)
     
  2. hurmash1ca

    hurmash1ca Moderator

    Ja gdje god sam citao, uvijek vrijedi pljunuti vise para za Intuosa nego Bamboo uzimati, ako hoces tablet za pocetak uzmi Genius, ako ti se svidi skupljaj pare za dobrog Wacoma. I da Intuos kupis, mozes ga prodati po dobroj cijeni ako ti se ne svidi - toj robi ne pada cijena tako brzo.
     
  3. erol_brcak

    erol_brcak Novi član

    Da,da,ali stvar je da kod ovog Intuos-a S stvarno djeluje mala aktivna povrsina,to je ugrubo oko 10x15 cm ,premalo,mislim bar mi tako djeluje,a i plus oko 80 km je skuplji.Svjestan sam ja da Intuos spada u profesionalni alat,al ne znam dosta sam citao i vecina kaze da je bolji Intuos sto je naravno neminovno,ali isto tako i vecina kaze da pocetnik jedva i primjeti razliku.

    Nego haj pusti to :) znas li mozda imal svrhe uzimat ovaj novi Bamboo Fun pen&touch pored obicnog Bamboo-a Fun ?
     
  4. Strik3r

    Strik3r Aktivista

    A gdje kupiti Wacom tablet?
     
  5. Vedo

    Vedo Moderator

  6. erol_brcak

    erol_brcak Novi član