A-DATA SD Memory Card DUO MLC 4GB

Discussion in 'Monitori, storage, kućišta, periferija' started by suppa_FMB, May 3, 2008.

  1. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    Planiram da kupim ovu karticu u uni-expertu ali sam pravo neupucen sto se tice kartica pa bi mi trebala vasa pomoc, evo i slika :

    [​IMG]

    Naime koristio bih je za PSP pa neznam kakva je brzina prijenosnih podataka i sl.Cijena joj je 55km 4gige...

    p.s Moze li ipak ovo ikako za PSP? :?
     
  2. ming

    ming Veteran foruma

    Moze za PSP ali kad kupis Memory Srick Duo uz nju :lol: To je SD kartica koja ima USB ujedino, nije Memory Stick.
     
  3. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    E moze li mi iko reci je li ovo dobra cijena :

    sony memory stick pro duo 4 gige, 68km u radnji.

    p.s unaprijed hvala, jer sam bas "laik" sto se kaze za informatiku i kompJutere :D
     
  4. Neo Bahamut Zero

    Neo Bahamut Zero Veteran foruma

    jako dobra cijena, ali tesko da je originalna kartica u pitanju. koja marka/radnja da odem pogledati, posto bi i meni trebala jedna takva?
     
  5. Looney

    Looney Komšija

    Pravo dobra cijena! Samo sam ubijeđen da je to takeMS ili neki Kinaston :lol:
     
  6. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    Napiso sam, sony...Usput nestala je doci ce za 10 dana tako da i ja cekam... :wink:

    p.s moze biti lahko da je polovna jer radnja nije tipa plusa ili ue, vec radnja sa mobitelima...Ako vam se neda cekati 10 dana na siranu isto sony 75km malo skuplje ali eto...
     
  7. Neo Bahamut Zero

    Neo Bahamut Zero Veteran foruma

    radnja s mobitelima? sirano? nije to polovno, ali racunaj da su spori kineski dupljaci u pitanju. nagledao sam ih se mnogo. velika vecina nije htjela raditi u psp-u. originalne kartice su skoro pa duplo skuplje.
     
  8. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    ma ja cu je uzeti, sta cu jarane nemam para za originala...Probat cu je dole kod njega bude radio uzimam i to je to...Druge mi nema...