C# literatura

Discussion in 'Operativni sistemi, aplikacije i programiranje' started by Elegance, Sep 24, 2015.

  1. Elegance

    Elegance Aktivista

    Pozdrav,

    Planiram da naucim ovaj programski jezik, nemam iskustva i totalni sam pocetnik sto se tice programiranja. Citao sam dosta o tome ali nisam nista konkretno radio.
    Pa sta mislite kako je najbolje poceti, uciti iz neke knjige ili online ? Malo sam googlao i naletio sam na 3 ove knjige pa sta mislite koja je najbolja i jeli neko imao iskustava?
    Takodje bi me zanimala i literatura na nasem jeziku, mada ne znam koliko je to dobro sve prevedeno.
    Da dodam da znam da je programiranje tesko i da ne planiram da ga naucim "preko noci".

    http://prntscr.com/8k1h10
    http://prntscr.com/8k1hgn
    http://prntscr.com/8k1hoy
     
  2. Ninja

    Ninja Komšija

    Prve dvije su OK za početnike. Nađi i jednu iz for dummies serije i prati ih uporedo.

    Nemoj ni tražit prevedene ako razuiješ engleski dovoljno. Sve stručne knjige na engleskom su pisane jednostavnim jezikom.
     
  3. Esh

    Esh HWB

  4. Elegance

    Elegance Aktivista

    Poceo sam bio po knjigi ali sam naletio na kurs neki na youtube i dosta mi je lakse skontati stvari ovako kad neko objasnjava nego iz knjige.

    Radi se o ovome : https://www.youtube.com/watch?v=SXmVym6 ... 51207E3105

    E sad ko ima iskustva da mi kaze jeli ovo dobro ili ipak da se prebacim na ovo sto mi je Enis dao ?

    edit: sta mislite o ovome ?
    https://www.microsoftvirtualacademy.com ... courselink
    Ovo je koliko sam skontao updateovana verzija ovoga sto mi je Enis poslao, ali se radi kao o nekoj virutalnom kursu.
     
  5. Ninja

    Ninja Komšija