HKEY_CLASSES_ROOT

Discussion in 'PC konfiguracije, notebook računari, servis' started by Amkay, Feb 24, 2005.

  1. Amkay

    Amkay Novi član

    Zdravo.
    Moze li mi iko objasniti kakav je ovo reg. key.Stalno kada skeniram komp sa spyware remover uvijek mi prikaze da mi je ovaj registration file "infekted".Nikad ga nemogu izbrisati.Neki dan sam formatiro , ali mi opet prikazuje da mi je ovaj registration file infected.
    Ja sam pocetnik u ovim stvarima , pa nemoj da me zajebavate s glupim odgovorima.
    Glavno pitanje je: KAKO da izbrisem ovu glupost ?
     
  2. syss

    syss Veteran foruma

    koji remover koristiš? nema šanse da nakon formatiranja imaš spy.
     
  3. Amkay

    Amkay Novi član

  4. syss

    syss Veteran foruma

    mislim inače ti je ovo bitan dio registry-a i mislim kako je problem do softvera koji koristiš. nemaš brige ako je nakon formata sve isto... po meni promijeni spy softver.
     
  5. Amkay

    Amkay Novi član

    Mozes li mi ti neki preporuciti.Stavi ovdje link ako moze....
    :oops: :oops: :oops: Vuce mi adsl-ove mb nenormalno...mislio sam da ce poslije formata prestati , ali nije , samo nastavlja...evo preso sam limit , a skoro nista nisam skido :oops: ...a mislim da je do ovog sranja...cim se sacuvalo formata ..
     
  6. syss

    syss Veteran foruma

    uf... jel imaš firewall i antivirus? ad-aware se pro ti treba, kupi ili se snađi :wink:
     
  7. Amkay

    Amkay Novi član

    Firewall : Zone Alarm , Antivirus : nod32
    pomazi :twisted: :)
     
  8. syss

    syss Veteran foruma

    ništa, redoviti update, dobro podesiti oba i skeniraj. mislim da ti ne može biti kompletan hkey_classes_root zaražen... definitvno :D
     
  9. Amkay

    Amkay Novi član

    Izvini , ali sam na pocetku vec pito da mi neko objasni sta je to "HKEY_CLASSES_ROOT" ?
     
  10. syss

    syss Veteran foruma