Maxtor ili WD

Discussion in 'Monitori, storage, kućišta, periferija' started by tux_, Jul 28, 2006.

  1. tux_

    tux_ Aktivista

    Kupujem HD pa posto sam apsolutni laik sto se hardvera tice sta je bolje?Ploca mi ne podrzava SATA(tako mi bar rece ciko preko telefona,(P4S800) )pa moram ATa.Ovi jedni nemaju(inace prodaju WD) od 160GB nego mi tu ostaje opcija od 2x80.Ovi drugi imaju 160GB ali Maxtor.I ako se ko razumije u ploce da li je moguce na ovu moju staviti ovo 2x80 i plus da mi ostane ovaj sa sistemom na njemu(te nove bi koristio samo kao particije)
     
  2. sgtPepper

    sgtPepper Overclocker

  3. Shenron

    Shenron Komšija

    Ako je izbor izmedju WD i Maxtor - WD. Ako imas jos nekih mogucnosti gledaj Seagate i Hitachi.
    Moguce je da dva od 80GB spojis na komp i da ti ostane taj stari HDD kao sistemski, al moci ces imati samo jos 1 opticki pogon, pa ako ti to predstavlja problem uzmi 1x160GB.
     
  4. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    I ja kazem WD.
     
  5. Chem

    Chem Komšija

    ja imam maxtora i nije nikakav problem osim sto se griju i glasniji su od kulera za proc i graficku :mrgreen:
     
  6. iPlay

    iPlay Komšija

    WD u svakom slucaju!
     
  7. syss

    syss Veteran foruma

    wd i vamo :wink:
     
  8. 3125

    3125 Komšija

    Ja imam isto maxtora i dobra stvar je sto ne cujem nijedan drugi kuler od njega :D A imam aktivne kulere na chipsetu procu grafickoj napojnoj i dva na kucistu :D
     
  9. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    Ja sam imao Maxtora DM10(dakle novija serija) od 160HB, SATA, koji je sad kod @bhd, ne grije se puno, dosta je tih, ako nadjes da je Maxtor DiamondMax 10 slobodno uzmi...inace WD.
     
  10. NeTRa1der

    NeTRa1der Komšija

    1. Seagate
    2. WD
    3. Hitachi
     
  11. tux_

    tux_ Aktivista

    Nista vise mi ni ne treba.Imam jos samo combo.Ako ovi ne nabave taj ata WD bice da cu uzeti 2x80.Hvala svima
     
  12. Samir_Masinac