Podesavanje wireless routera preko Telemacha

Discussion in 'Internet provideri, umrežavanje i web servisi' started by emirr, Jan 27, 2011.

  1. emirr

    emirr Aktivista

    Pozz imam par pitanja posto sam laik sto se tice wirelessa dobio sam ruter kao na slici dole i sad zelim da na net idem preko njega trenutno sam na telemach-u i na net idem preko njihovog motorolinog modema usb kablom...ako moze malo detaljnije kako podesiti da sve fercera :) imam instaliran driver za wireless na laptopu a sistem je win 7 pro.
    [​IMG]

    hvala unaprijed
     
  2. Bio_Sam_Zmijanac

    Bio_Sam_Zmijanac Veteran foruma

    Re: Prvi put!! Kako?

    prvi put moras polako i njezno..

    Ukljucis wireless na modemu i stavis SSID zastitu
     
  3. emirr

    emirr Aktivista

    Re: Prvi put!! Kako?

    Ukljucio njezno priznajem srklet me uhvatio :D
    ovo dobijem i kliknem connect trazi mi security key
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
  4. emirr

    emirr Aktivista

    Re: Prvi put!! Kako?

    Evo usao u postavke rutera i kako sad podesiti ruter
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us
     
  5. Alibegovic

    Alibegovic Veteran foruma

    Re: Prvi put!! Kako?

    Kad sam vidio naslov u krajnju ruku sam pomislio da se radi o sexu.

    Valjda ako ti trazi security key, onda si kad si ukljucivao wireless mrezu,
    podesio i taj key u postavkama negdje. Te postavke routera mi izgledaju
    pravo smijesno, kakvo je to cudo od routera.
     
  6. emirr

    emirr Aktivista

    Re: Prvi put!! Kako?

    corego CG-WLBARGO Wireless Broadband Router...sad ne trazi key uredno uđem u postavke rutera ali ne znam konfigurisati... :(
     
  7. emirr

    emirr Aktivista

  8. pac

    pac Komšija

    Jesil zvao telemach da prijavis mac adresu rutera?
     
  9. emirr

    emirr Aktivista

    Nisam moram ih zvati?
     
  10. Dog_Father

    Dog_Father Moderator