Odabir i kupovina TV-a

Discussion in 'TV, Hi-Fi, telefoni, tableti, satovi, IoT oprema' started by Neo Bahamut Zero, Jul 18, 2007.

  1. prof

    prof Novi član

    Pa nema šta onda X10 ima da bude, što je sigurno sigurno je.

    A mnogo je i ružan :D C10
     
  2. syss

    syss Veteran foruma

    c10/p7/p8 dizajn bi mijenjao za trenutni pv70 in a heart beat ;)
     
  3. aedin

    aedin Novi član

    posto sam ja veliki laik za ove plazme i lcd televizije jedno pitanje za vas.
    vrijedi li uzeti ovu plazmu sto je techno mag dao na akciji? mislio sam je kupiti pa da li valja??unaprijed hvala
     
  4. Esh

    Esh HWB

    Na koji model se to odnosi?
     
  5. aedin

    aedin Novi član

    samsung plasma TV 107cm PS-42B430
    kontrast 40 000:1
    rezolucija 1024x768
    svjet 1500cd/m2
     
  6. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    Isplati se, itekako. Samo uzimaj.
     
  7. salecar

    salecar Novi član

    Pozz svima, posto se ne razumijem bas u LCD i plazmu tv, ja cu da postavim jedno laicko pitanje. Znaci treba mi najbolji izbor Tv-a do 1000 km-a, pa ako mozete preporucite nesto. Hvala :)
     
  8. vento

    vento Novi član

    Samsung PS42B430
     
  9. aedin

    aedin Novi član

    ja sam je jucer kupio i sad za sad prezadovoljan
    hvala na savjetu da je kupim :smt002
     
  10. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    Sad pusti kakav 720p rip i slini. :D
     
  11. aedin

    aedin Novi član

    hahaha
    upravo sam to i prvo i uradio :D :D

    nego, jedno pitanje
    prijatelj mi kaze da cu morati neku lampu, tako nekako, mijenjati poslije 4000 radnih sati a da ona kosta 500km e sad jel to istina posto mi to dodje da skoro svake godine dajem 500km pa mi to malo nelogicno a nije mi ni on neki strucnjak za to pa vas da pitam
     
  12. Stevie_Ray

    Stevie_Ray Veteran foruma

    To su mahalske, nikakve lampe se ne mijenjaju, niti ispari plin iz plazme, sto je jos jedna mahalska.
     
  13. aedin