K : "Feder za vrata"

Discussion in 'Računari i komponente' started by suppa_FMB, Jul 4, 2010.

  1. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    Da ne duljim, potrebna mi je ova stvarcica sto se moze vidjeti po malo vecim samoposlugama :

    [​IMG]

    Posto sam laik sto se toga tice, ne znam gdje da trazim i kako se zove jer pretpostavljam da nije sigurno "feder za vrata". Znaci ne bi mi trebo neki high end proizvod vec za jednu malo laksu kapiju od dvorista. Problem sa psom, zbog blizine ceste strahujemo da ne izleti na ulicu... :cry:

    Ukoliko neko zna nesto vise o ovome i gdje se ima zbaviti ili bilo sta, svaki savjet nam je dobrodosao.
     
  2. Dog_Father

    Dog_Father Moderator

    Gornji zatvarac vrata ili pumpa za vrata. U Sarajevu to vjerovatno mozes naci u uniprometu, penny-u, obi i slicno.
     
  3. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    Prije taj Gornji zatvarac vrata. Samo da posluzi svrhi da se sama zatvaraju vrata. Hvala dog.
     
  4. JVC

    JVC Overclocker

    Jos ga zovu i hidraulicni automat za vrata, nije bas jeftin zadnji put kada sam gledao kostao je oko 200KM.
     
  5. suppa_FMB

    suppa_FMB Komšija

    Zar je toliko skupo? Nesto kontam da bi to moralo biti jeftinije za obicna ulazna vrata jer mi ne treba nista specijalno, vrata lagana ko perka. :?
     
  6. neko

    neko Aktivista

    vidi i u Rimos-u. imas poslovnicu na ilidzi, kod opstinskog mosta (ako znas gdje je), oni su jeftini, ali i kvalitet im je obicno "besprijekoran".
     
  7. apdejt

    apdejt Overclocker

    Brano je jedan od kvalitetnijih.

    :mrgreen: bez zafrkancije.
     
  8. RaP

    RaP Komšija

    ja sam platio u fisu oko 150 km mada je bilo i jeftinijih
     
  9. Thomasony

    Thomasony Aktivista

    Imaš i alternativu... Probudiš se oko 4 i fino skineš sa nekog ulaza i haman pa džaba xD hehe... Šala mala al' moro sam xD
     
  10. JVC

    JVC Overclocker