Potraga za poslom.Paznja!!!

Discussion in 'Operativni sistemi, aplikacije i programiranje' started by Inzinjer, Jul 6, 2004.

  1. Inzinjer

    Inzinjer Aktivista

    Pozdrav...

    Nekima će ovaj post zvučati smiješno , nekima jadno , a onim normalnim i razumnim donekle i opravdano normalno.

    Naime , ja sam student , slobodno mogu reći uspješan. Inače studirati i raditi je baš i teško izvesti a da bude uspjedšno ali ne poričem da je neizvodljivo.

    Živim sa roditeljima i zadovoljan sam svime što mi pružaju.Imam sve što mi treba a i što mi ne treba ali naravno do razumne granice. Međutim ja kao ličnost imam potrebu da sam zarađujem sebi novac bez obzira bilo to nešto puno ili samo do one sume za koju mogu platiti internet , kupiti sebi nešto odjeće i imati za izlazak. Ali naravno , i više bi i bolje nego dobrodošlo.

    Ja sam do prije godinu i pol bavio se iznajmljivanjem Play Stationa. Posudio sam pare i kupio sebi Play Station i iznajmljivao sam ga. Znači nisam neki ljenivac koji čeka lovu sa neba nego neko tko bi se potrudio da je zaradi. Ipak moralo je ići ljudima na kućne adrese pa priključiti ,objasniti , te opet sutra doći po to. Pošten posao u svakom pogledu ali ne toliko za pohvaliti. Štedio sam i kupio još jedan i tako da se zarad uduplala i bilo je solidno. Radio sam to negdje oko 2 godine i sve do prije godinu i pol kada je posao totalno stao. Znači , više ne ide , jednostavno niko ne zove... Pomislio sam da je možda red da kupim Play Station 2 što sam i uradio ali i s njim više nije išlo. Jednostavnp , danas će ljudi sebi kupiti i igrati a oni koji bio iznajmljili ostali su u malom broju tako da se od njih nije moglo isplatiti.