Mršanje/debljanje/bildanje

Discussion in 'Zdravlje & fitness' started by NAILS, Dec 19, 2011.

  1. Aldiin

    Aldiin Komšija

    Ma ja sam pio protein koji mi je stajao više od pola godine. Pio sam jos neke suplemente kojima je istekao rok. Ništa ti se loše ne može desit. Najgora stvar, proliv.
     
  2. donjapa

    donjapa Komšija

    Prije 3-4g mi prilikom vjezbanja iskoci rame (ruka se okrenula sa tegom nazad, glup potez). Slikanje, pregledi, sve OK. Mirovanje i stabilizacija ramena, bez treninga par mjeseci - cisto lagani stabilizacijski treninzi.

    S vremenom rame ojaca, u teretani visoke kilaze, sve OK - bolje nego je bilo. Odem sinoc na trening BJJ s kolegom, da testam, prilikom dizanja oslonim se na ruku, nezgodno, rame iskoci. Jedno 5-10sek bilo vani, gledam ko bi mogao pomoci, bolovi naravno :D Ustanem sam, malo prodrmam i vrati se... Istusiram se dok sam vruc, tek nakon 30tak minuta pocese bolovi. Nisam isao do doktora, zvao "sestricu na telefonu" samo da vidim da li moram ici (nije mi se islo do bolnice). Kaze ako se mozes kretati ne treba, odmaraj, stabilizuj i to je to. Danas nazovem bolnicu cisto da provjerim i s njima, kazu da dodjem do bolicnog-gimnasticara (jel' ovo pravi naziv?) u Pon da provjerim samo da li sve lezi na mjestu i tako to. Kako sam im opisao dosli su do zakljucka da nema lomova, nema tezih povreda ligamenata i sl.

    Kad pokusavam vratiti film, znam da nije bilo nikakve sile pa da mi je rame iskocilo, nego cisto nekakav nezgodan potez i paf. Od sad cu fokus na rad sa res.band da ustabilim rame sa svih strana. Veliki problem kod dizanja tegova sto se vecina (barem ja) fokusira na par misicni grupa oko ramena, a mozda se prilikom izvodjenja istih zanemaruju jednako bitni misici koji stabilizuju rame. Moj slucaj je takav da sam silom razvalio rame prvi put, te da sad cesto osjetim da je na putu da ispadne.

    Operacija bi vjerovatno pomogla, ali da li se isplati rizikovati ako nije 100% potrebna?
     
  3. xman

    xman Komšija

    Rame ako te jednom pocne zezati gotovo je. Licno sam vracao rame momku u teretani koje mu je iskocilo dok je oblacio majicu na kraju treninga.
     
  4. Haker

    Haker Overclocker

    Najčešća povreda kod vježbača je upravo rame. Prije svega jer je opterećeno na svim mogućim vježbama, em ljudi rade dosta vježbi koje su apsolutno pogubne za rame, a ti pokreti su klasični pokreti u body buildingu.
    Ja lično sa bendom odradim prije svakog treninga desetak minuta fizioterapeutckih vježbi za rame, a da ne govorim da sam flyse, dipove, vućenje do brade potpuno izbacio ima barem dvije godine. Npr. benč pres 90% ljudi radi tako da optereti prednje rame više nego grudi.

    Mislim da si siguran i da si imao puno sreće, ali od sada proči malo po jubitu viježbe za stabilizaciju ramena i kreni lagano sa njima, i topla preporuka da apsolutan fokus baciš na pravilnu formu prilikom izvođenja vježbi. Nemoj pogrešno shvatiti, ne znam kako treniraš, ne kritikujem te. Pogledaj koji video obavezno.

    https://www.youtube.com/watch?v=O6Y3WDY1tUo&t=189s

    https://www.youtube.com/watch?v=q5sNYB1Q6aM&t=1s

    https://www.youtube.com/watch?v=Sw3r2lytys8

    Ko redovno vježba, fazon je sa što duže staža izvući se sa što manje ogrebotina :)
     
  5. Aldiin

    Aldiin Komšija

    Svaka čast za ovo, velika istina. Nenormalno puno ljudi, radi pogrešno bench.
     
  6. xman

    xman Komšija

    Ovo je 100% tacno.
    A zasto ne radis letenje? Meni najbolja vjezba za rame. Manja kilaza i lagana ponavljanja.
     
  7. Haker

    Haker Overclocker

    Zapravo jedna od najgorih
    https://youtu.be/S298ziysRdI
    Ja ih ne radim ovako ni na podu, ponekad na kablovima.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  8. xman

    xman Komšija

    Ne sumnjam u to da postoje anatomska pravila ali ima i dosta individualnog feelinga dok treniras. Letenje za ramena stojeci i na klupi za prsa meni licno odlicno pogode ciljane misice.
    Ja npr ne radim ravni bendz. Kosi i kontrakosi samo. Kasnije malo na sajlama razvlacenje i to je to.
     
  9. Aldiin

    Aldiin Komšija

    Ravni bench je majka za snagu, al opet svako ima svoje. Ja npr kosi samo radim sa bucicama, sipka mi ne odgovara nikako.
     
  10. xman

    xman Komšija

    Pa to,individiualni osjecaj. Npr ja sam jaci na kosom nego na ravnom benchu kada su serije sa malo vecim kilazama u pitanju. Doduse dosta tu i ramena poguraju. Kontrakosi takodje forsiram jer ne radim propadanje,
    lakat desni mi ne dozvoljava.
    Sjecam se da je dolazio u teretanu momak sa bas nerazvijenim gosnjim dijelom prsa,donji manje vise,dok je srednji bio solidno razvijen. I kada ga pogledas sa boka izgledao je kao da ima zenske grudi maltene
    5 mj je radio tzv giljotinu na kosom benchu i kontrakosi samo da popravi stvar. Od tada nije vise vidio ravnog bencha :D
     
  11. donjapa

    donjapa Komšija

    xman, nakon prvog puta kad mi je rame iskocilo radim ispravno. Studirao sam dosta kako ispravno raditi, fokusiram se na ispravno izvodjenje, ne brzinu, nego stabilnost i pogadjanje ispravnog misica. Osjecao sam se stvarno jaci nego ikad, ali ova povreda dodje neplanski prilikom skroz drugih "vjezbi" (bjj i grappling na podu).

    Imao sam super formu, koju cu sad morati bataliti jer necu sigurno moci par mjeseci u teretanu (nista aktivno barem, sa vecim kilazama i sl.)
     
  12. Haker

    Haker Overclocker

    Ma forma se brzo vrati, nemoj se oko toga sekirati. Valjda brzo to prodje.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  13. xman

    xman Komšija

    Ma forma je nebitna,misicna memorija je cudo :smt001
    A ja bi na tvom mjestu batalio "pravila/ispravno" i radio bi onako kako mi tijelo dozvoljava.
    Da se razumijemo pravila treba postovati al ipak se danas ide previse u dubiozu. Npr onaj lik sto je Haker postao maltene filozofira i iako njegovo misljenje o razvlacenju bucicama ima smisla imas Arnolda npr koji je imao ogromna i najljepsa prsa u svijetu bb a ta vjezba mu je omiljena.
    Kako god trebas se cuvati jer rame je rame. Ja npr kuburim sa desnim laktom i napravio sam neki mix pravila i mojih mogucnosti/preferenci da mogu odraditi trening bez bola.
     
  14. Haker

    Haker Overclocker

    Pa je Arnold dva puta poderao mišić radeći omiljenu vježbu :)

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  15. xman

    xman Komšija

    Eto koliko ju je volio :D
    Juce odradio jedan kratki kruzni trening,evo upalio se sav,al vrijedilo je jer ako nista vidio sam lika sa vjerovatno najvecom asimetrijom gornjeg i donjeg dijela tijela ikad :lol: Ono nikad nisam vidio,kod lika je je ruka doslovno deblja od noge,i to ocito. Freak. Pola sata sam kontao kako da mu kazem da u najmanju ruku komicno izgleda a da se ne naljuti medjutim izgleda da je svjestan ali briga ga,"nisam p.... da radim noge" veli :smt005
     
  16. Aldiin

    Aldiin Komšija

    Pa dokazano je da je cucanj najbolja vjezba za rast i podizanje svih hormona u tijelu.. izbjegavanje je ludost.
     

Share This Page