DotA 2

Discussion in 'Igre i konzole' started by zoi, Oct 14, 2010.

1. zoi

zoi Veteran foruma

Oni su izdali igru uz koju dobiješ i takozvani World Editor. Ovi su kupili igru, iskoristili World Editor i napravili igru koja je totalno različita od onoga što je Blizzard napravio. Po meni su oni imali svoju priliku s dotom i propustili je, sad nemaju šta tu tražit i eto. To je moj stav, a ne kažem da je 100% ispravan ;)

2. pa ok sa tim se i ja slazem,u potpunosti,zato kazem i jesu ciganska firma,al kad skontas svaki djelic one igre je njihov kroj,ovi samo malo doradili goblene i to je to. :smt002

3. extibo

extibo Komšija

Bitnija je ideja koja nije bila Blizzova, te koju nisu podrzavali.

4. pa gledaj to ovako,ti imas neku svoju aplikaciju koju si napravio i poslije ja to uzmem i i skontam neku ideju,nesto izmjenim malo,i pocnem prodavat i pare uzmat,dali bi ti sjedio skrstenih ruku i cooliro,il bi mi se sjetio majke svaki put kad me vidis...zato nemoj da kakis.

5. extibo

extibo Komšija

Valve koristi Source engine za DotA-u i nema veze sa WC3 engine-om od Blizza. Originalna DotA je nastala koristeci WC3 WE, a to nema nikakve veze sa kradjom ili izmjenom pa preprodajom. Community je odgovoran za WC3 WE, dok Blizz pruza eventualnu podrsku samo za navedeni program.

6. ZubicVila

ZubicVila Aktivista

Po meni, jedina upitna stvar su itemu u Doti koji su istog naziva i slicnog izgleda kao oni u Warcraft 3.

7. upravo to,samo prepakovano

8. AhmeT

AhmeT Overclocker

Sta je onda sa herojima?

9. pa i heroji prepakovani,cak sto vise jako ruzno izgledaju.

10. Pelikan

Pelikan Veteran foruma

E kako se ovo uspjelo pretvoriti u pljuvanje originalne dote... :lol:

11. crazyjoeno1

crazyjoeno1 Aktivista

Valve has no rights in or to the DOTA mark. Valve has never released,
    distributed, or sold any products using the mark DOTA, or, for that matter, any of the
    DOTA Marks. Valve did not coin the DOTA mark and has never participated in the
    creation of the DotA Mods. Indeed, Valve has never released, distributed, or sold any
    products using any title that might conceivably be shortened to the acronym DOTA. To
    the contrary, the only use of the DOTA Marks in connection with a published computer
    or video game product is in connection with Warcraft III (and a Warcraft III mod and
    computer file.) Accordingly, Blizzard's use and/or constructive use rights for the DOTA
    Marks are prior to and superior to any rights of Valve to the mark DOTA.

I na osnovu ovoga oni ce da dobiju Valve

12. crazyjoeno1

crazyjoeno1 Aktivista

In addition to the foregoing, in or about October 2004, two Warcraft fans,
    Steve Feak (who also participated in the development of the DotA mods) and Steve
    Mescon, launched the Internet website DotA-Allstars.com (www.dota-allstars.com) (the
    "DotA-Allstars Website"). The DotA-Allstars Website was a website dedicated to
    promoting, advertising and distributing the DotA Mods. The DotA-Allstars website was
    visited by millions of people, and at one time the average number of visitors to the
    website exceeded one million each month. Via the DotA-Allstars Website, Feak and
    Mescon distributed versions of the DotA Mods, communicated with members of the
    public concerning the DotA Mods, advertised upcoming DotA tournaments and
    competitions, and collected fan artwork concerning the DotA Mods. All of these
    activities were undertaken with the authorization and consent of Blizzard, pursuant to the
    EULA. In 2008, Feak and Mescon each assigned all of their rights in and to the DotA
    Mods and the DotA-Allstars Website to "DotA-Allstars, LLC." In 2010, DotA-Allstars,
    9 LLC was purchased by Riot Games, Inc. In 2011, Riot transferred DotA-Allstars, LLC to
    Blizzard. Accordingly, Blizzard now possesses all rights that DotA-Allstars LLC may
    have had in connection with the DotA Mods and the DotA-Allstars website, including
    any trademarks or other goodwill DotA-Allstars LLC may have had in the DOTA Marks.

Koliko ja vidim oni imaju dobar slucaj protiv Valve-a

13. hurmash1ca

hurmash1ca Moderator

Da, samo sto se Icefrog odvojio od Dota-Allstars stranice, i napravio PlayDota. Pendragon i Guinsoo (ta dvojica Steveova koji su prije razvijali mapu) su drzali DotA-Allstars stranicu, kad su htjeli uzeti pinku (vidis i sam kako su preprodavali brand bez dozvole map developera), Icefrog se odvojio i zapoceo novu oficijelnu stranicu. DotA-Allstars LLC nema nikakve veze sa sadasnjom Dotom, tuzba vjerovatno ima neke osnove na sudu ali ne mijenja cinjenicu da su Blizzardovci supci.

[​IMG]

14. http://www.freescreencleaner.com/

15. zoi

zoi Veteran foruma

16. Esh

Esh HWB

I jos ce se na kraju zvati xDota2 :D

17. comrade

comrade Aktivista

napokon inv xD
    nick: hamu
    imal vas koji igrate?

18. zoi

zoi Veteran foruma

Ima :D
    Sutra dolaze 6,74 promjene i Shadow Demon, dakle već mi se plače radi tog heroja, kako je pogan :D

Doda sam te na steamu.

19. zoi

zoi Veteran foruma

Introducing the Dota Store
    Više ma http://blog.dota2.com/

Uz to da spomenem da se itemi mogu eventualno kupiti igranjem, jer se igranjem zarađuju BattlePoints, koje kasnije koristite za iteme ;)

20. p4ja

p4ja Komšija

jel se ona moze skinut il ne? vidim trazi neki suveri da se ispuni?