Lawless - dobar http://www.imdb.com/title/tt1212450/ Man on a Ledge - srednja zalost, moze se pogledati http://www.imdb.com/title/tt1568338/ Savages - neko je ves spominjao, isto moze proci http://www.imdb.com/title/tt1615065/ The Campaign - solidna komedija, Will Ferrell i Zach Galifianakis http://www.imdb.com/title/tt1790886/ Spremam se ovih dana gledati Halo 4: Forward Unto Dawn, The Baytown Outlaws, End of Watch i Resident Evil: Retribution, pa ako je neko gledao, nek baci dojmove.
Halo 4 - Veći dio filma je uvod, ostalo akcija i završetak. Po zadnjim scenama bi se dalo reći da će biti nastavak. Iskreno sam očekivao više borbe u ovom dijelu. End of Watch - Svidio mi se film, osvježenje nakon tipičnih akcija. edit: Pomiješao sam ovaj zadnji sa "The Watch", za kojeg i dalje mislim da je jako loš :mrgreen:
Već sam napisao gore. http://www.imdb.com/title/tt0258463/ http://www.imdb.com/title/tt0372183/ http://www.imdb.com/title/tt0440963/ To su sa Dejmonom i zamišljeni originalno kao triologija. Nove knjige, drugi pisac http://www.imdb.com/title/tt1194173/
Par filmova sto se pogledalo zadnjih mjesec ili koliko vec.. Lawless - Skroz dobar.. svidio mi se 8.5/10 Novi betmen - Mehh.. nako. Nije mi nesto. Bane zapostavljen dok je glas naknadno ubacen. Cijela ideja je dobra ali sve mi je nekako.. mehh.. i prosli naslov je djoker izvukao sa fantasticnom glumom. Novi Bourne - Onako.. nista mi nije legao. Dosta pojednostavljeno. I ono na kraju akcije identicno kao zadnji Bornue. Prosli naslovi dosta bolji. Tatin sin - Izdrzao nekako do 31 minute kada su svi poceli wazzzaa i ..ugasim. Public Enemies - Dobar. Nije idealan ali dobar film 7.5/10 In Her Skin (2009) - Film snimljen po tragicnom dogadjaju, nestanku petnaestogodisnje djevojke u Australiji 1999 godine. Da ne spoilam plaho, bas tragican dogadjaj. Mozda nije cak ni za svakoga. 9.5/10 Detachment - Socijalna drama koja prati zamjenskog ucitelja te prikazuje agonije tinejdjera i "odraslih" koji hendlaju sa njima te nerazumjevanje izmedju. I ako nema mnogo eksplicitnih scena, nije za mladju raju niti za svakoga. Film je poprilicno tezak atmosferom. 10/10 Fish Tank - Radi se o petnaestogodišnjoj djevojci koja zivi sa raspuštenom mamom i mladjom sestrom (onako, broken home varijanta) koja pokusava da postane hip-hop plesaćica uz "mtv spotove". Zivote im malo promjeni momak njezine majke koji se podje nesto vise druziti sa njima. Takodjer dobra drama. 7.5/10 Killer Joe - Film prate debele pretjerivanja a kada je dosla scena pred kraj film sa piletinom, ugasio tamam da se ne znam ti sta desilo na kraju.. ogavno.. Repo Man 2010 - Film mi je tako legao da sam mu na IMDB dao 10/10. Mozda sam ja u trenutku bio raspolozen, znam da nije savrsen, bezu greske.. ali mi se mnogo dopao. Mozda sto me kraj filma skroz iznenadio.
.. but I don't love you. EDIT: Procitao sam ponovo sta sam napisao i samo je ovaj dio kritika u cijelom postu: "Bane zapostavljen" Toliko o tebi i prepoznavanju kritike. Mada, i dalje cu cekati tvoje postove.
Upravo sam pogledao novi Spider-Man. Nije mi loš film uopšte... :grin: Sent from my GT-I9100G using Tapatalk 2