Sport - internacionalni

Discussion in 'Generalna diskusija' started by Alibegovic, Oct 30, 2008.

1. Esh

Esh HWB

Nije doslo jos uvijek do te faze, no zna se, za spasavanje "uspjesne sezone" zovi Hiddinka, za opstanak Redknappa :D

2. jeretik

jeretik Komšija

Ja se izvinjavam ako dosadjujem, ali hvata me PANIKA :( i opet sam ocoravio, pa ne mogu da nadjem nigdje prenose: Besiktas - Manchester i Inter - Barcelona.

Molim vas uljepsajte mi zivot i recite da ima ovo negdje na elti.

3. Esh

Esh HWB

FTV u utorak prenosi Wolfsburg-CSKA, a na BHT-u je u srijedu Inter-Barcelona. Nova TV u utorak prenosi Chelsea-Porto

4. jeretik

jeretik Komšija

Ma znam, et, al ne mogu da vjerujem da nikom ne pada na pamet da prenosi Besiktas - Manchester, to ce bit najbolja utakmica u utorak. Wolfsburg pretpostavljam ide zbog Dzeke :roll:

5. selvin

selvin Moderator

Sumnjam da ce biti u prvih 11 :)

6. sgtPepper

sgtPepper Overclocker

7. Zlatan

Zlatan Komšija

ma vise sam se salio/parodirao druze, jer je fakticki moguce interpretirati bilo sta, kao bilo sta, po zelji, mislim da je tesko i mozda cak neozbiljno davati neke sigurnije prognoze i dijagnoze nakon par prvih utakmica, moze se desiti ( i to se desilo 100puta) da oni koji su izgledali jaki u prvih par kola kasnije propadnu , a da ekipa sa losijim startom dominira kasnije ligom osvaja trofeje i slicno....tako to ide u sportu ali i u zivotu....svejedno hvala na komentaru inace su mi interesantni tvoji komentari

8. zoi

zoi Veteran foruma

pa rekao je da ga odmara za LP :D

9. Esh

Esh HWB

Na stranu Dzeko hype, nisam siguran sto je interesantna utakmica Besiktas - Manchester? Jesu li Turci doveli kakve zanimljive igrace?

10. selvin

selvin Moderator

Mozda ga cuva za finale :D

11. Pasha

Pasha Komšija

12. ColdFire

ColdFire Overclocker

nadjes gdje na netu i uzivas :D bonus , ne mors slusati uzasne komentatore :D

13. forzamilan

forzamilan Veteran foruma

ma nije sama utakmica toliko interesantna već navijači bešiktaša. igrali su oni protiv livpoola prije par sezona kod kuće i zabilježena je buka od 132 decibela, što je svjetski rekord, fanatici u pravom smislu riječi :D
    vasell je prešao u jedan turski klub (ne mogu se sjetit koji) ovo ljeto dočekale su ga hiljade navijača u ekstazi ko da je ronaldo :lol: a najjača mi je scena one bule u turskoj sa šalovima i zastavama na ulicama na tom dočeku...
    usput ja ću pratiti marseille milan, repriza nekadašnjeg finala sredinom 90-ih kada je marseille dobio 1-0 a rudi voeller čini mi se je igrao tada za marseille i priznao je da su uzimali 'bobe' prije tog finala :shock:
    još da dodam ako moj milan uzme ovdje bod ja sam sretan pošto je velodrom jedno od najtežih gostovanja u europi.
    btw ko prati tekme na satelitu ko ja liveonsat.com is a must have!

14. ColdFire

ColdFire Overclocker

et sad i marsej zajeban :lol: skoro ih liverpool i psv il je atletico gazlili kod kuce . ako bude x to moze ici samo Milanu na dusu
    vidjel ko sta Kim C uradi :lol:

15. XTRage

XTRage Veteran foruma

Slika kaze sve :D

[​IMG]

16. dzikson

dzikson Novi član

Ma bice to interesantna utakmica, zna se dobro kakvi su turci navijači, a ovi ce da lete po terenu , samo da dobiju mozda najbolju ekipu evrope trenutno...

17. Esh

Esh HWB

Pa ne igraju protiv Vrbanjuse...

18. Alibegovic

Alibegovic Veteran foruma

Eduardo ban overturned

Arsenal striker cleared for opening fixtures

Last updated: 14th September 2009

Arsenal striker Eduardo has seen his two-match UEFA Champions League ban overturned by European football's governing body.

The Croatia international was handed the punishment after tumbling to the ground to win a penalty in the second leg of the qualifying showdown against Celtic.

Television replays showed that Bhoys goalkeeper Artur Boruc had made no contact with the Gunners forward and Uefa subsequently charged Eduardo with 'deceiving the referee' and issued the two-game penalty.

The North London club responded to the announcement by stating their "deep frustration" with the decision and issued an immediate appeal.

Uefa's Appeals Body have accepted the plea from Arsene Wenger's side and Eduardo's suspension has been dropped, leaving him free to feature in their opening Group H clash away to Standard Liege on Wednesday.

A statement from Uefa on their official website read: "Following examination of all the evidence, notably the declarations of both the referee and the referees' assessor, as well as the various video footage, it was not established to the panel's satisfaction that the referee had been deceived in taking his decision on the penalty."

Standards

Arsenal welcomed their successful appeal, claiming that they were able to prove that Boruc had made contact with the forward.

A statement on the club's official website read: "We are grateful that the appeal body focused on the evidence and made the right decision in this case.

"We were able to show that there was contact between the goalkeeper and Eduardo and that the decision of the Uefa disciplinary body should be annulled.

"We fully support the drive for fair play in football and believe it is important that Uefa provide clear and comprehensive standards that will be consistently enforced going forward.

"We are glad to put this incident behind us and concentrate on the games ahead."

19. Alibegovic

Alibegovic Veteran foruma

I da, idemo Del potro. :mrgreen:

20. selvin

selvin Moderator

Pobijedio je :)