Unutrasnjost kucista i sredivanje kablova

Discussion in 'Monitori, storage, kućišta, periferija' started by Sale, Nov 19, 2007.

  1. ReNNo

    ReNNo Overclocker

    Kuciste inekako ali sam jednom prilikom farbao host od svijetiljke koji je od aluminija.
    Nanjeo sam 2 sloja sprej boje, sacekao 24 sata te sam nanjeo 2 sloja prozirnog laka te opet sacekao 24 sata (u uputama pise da se treba i manje cekati....)
    Samo što sam uzeo u ruke otisci prstiju su se urezali u lak.
    Koristio sam RenCo sprejove.
    Možda su oni loši? Ili zaista nema nikakve mogucnosti da se to ofarba sprejovima i da se dira prstima.

    Ili je jedini nacin da se uradi anodiziranje jer se tako stvori zaista jak sloj željene boje koja se nece lako grebati ili skidati znojnim prtima.
    Da li je neko pokusao ovu proceduru?
     
  2. GW

    GW Moderator

    Da nisi uzimao one specijalne sprejeve za podvozje automobila? Ja sam jednom uzeo taj sprej jer nije bilo drugog u radnji i ofarbao kućište. Blago rečeno loše je ispalo. Lak je sav nekakav gumen i nemoguće je sitnice i detalje bojiti sa njim jer je previše debel naneseni sloj. Isto tako je vrlo osjetljiv na ogrebotine, što je čudno s obzirom na originalnu namjenu.
     
  3. ReNNo

    ReNNo Overclocker

    Piše:
    Brzosušivi
    Lack Spray
    Auto-Lak, Akrilni
     
  4. Dog_Father

    Dog_Father Moderator

    Kvalitetno farbanje je moguce sa sprejem, samo treba truda. Inace, ogrebotine se najcesce desavaju kad farba nije suha. Vrijeme susenja koje sa na ambalazi navodi, najcesce se odnosi na vrijeme susenja na dodir a ne potpunog susenja boje. Najbolje rezultate po mom iskustvu daju auto-lakovi, ali ne oni gotovi koji kostaju par maraka po spreju, nego se ode u firme koje miksaju boje, odabere nijansa i kupi potrebna kolicina. Vecina tih proizvodjaca nudi punjenje boje u sprejeve.

    http://www.mnpctech.com/case-mod-paint- ... ow-to.html
     
  5. Juka

    Juka Komšija

    Ako se sporo susi odns ako je nakon toliko dugo vremena ostao krhak i ljepliv, onda je na uljnoj bazi... negdje sam u prijasnjim postovima spominjao kako treba izbjegavat jer mu treba vjecnost da osusi, samo idi na lak na nitro bazi i sve ce biti udure... i ja sam se za*ebao i uzeo termootporni koji je na uljnoj bazi i ucrvo se cekajuci da se osusi, trebalo mu oko 4+ dana na sobnoj temperaturi da bas stvrdne...
    Ali kako rekoh bez ogrebotine iako nisam njezan bio prilikom provlacenja kablova i vezica!!!
     
  6. ReNNo

    ReNNo Overclocker

    Zašto onda ne napišu da je tom laku potrebno par dana a ne 30 minuta. (Brzosušivi)
    Piše da je potrebno 10 minuta da lak postane otporan na prašinu, a nakon 30 minuta je otporan na manipulaciju.
    Ja sacekam 24 sata i opet se otisci urežu u lak.

    Ako neko ima preporuku za neki lak koji je dobar neka javi.
    Izgleda da ovi RenCo i nisu najbolji.
     
  7. Dog_Father

    Dog_Father Moderator

    Brzosusivi lakovi sluze za sitne popravke, ne za vrhunski paintjob. BTW nitrolakovi uglavnom nisu pogodni za plastiku pa to treba imati u vidu.
     
  8. ReNNo

    ReNNo Overclocker

    A koji su dobri za one potrebe sto sam ja gore naveo.
    Znaci to je dio aluminija koji ce se cesto rukama dirati.
     
  9. Juka

    Juka Komšija

    Doduse ja nista plasticno nisam farbao, ali otiso je jedan spary vatrotporne farbe na mobotray i iza a obicni na nitro bazi je isao na unutrasnju stranu stranica,i to sam sve razvukao po jedno 4 sloja po 30 minuta pauze izmedju slojeva...
     
  10. apdejt

    apdejt Overclocker

    Ma nitro razgradjuje plastiku isto kao i PVC razredjivac, tako da sve boje na tim bazama nisu preporucljive za plastiku. Sto se tice kvalitetnih painjob-ova zna se zracni kompresor, kvalitetan lak i pistolj. Naravno svaka povrsina zahtjeva povrsinsko smirglanje/pjeskarenje/ciscenje i nanosenje primera za tu povrsinu, zatim odgovarajuci broj slojeva laka i na kraju providni zastitni/zavrsni sloj. ReNNo mislim da za tvoj slucaj amaterskog farbanja veoma bitnu ulogu igra upravo zavrsni sloj.
     
  11. ReNNo

    ReNNo Overclocker

    Tako je apdejt :D
    Samo trebam neku ideju šta koristiti....bez ikakvih profesionalnih pištolja.
     
  12. Vedo

    Vedo Moderator

    Veceras pokusao malo smanjiti dzunglu u kucistu, kofol sakrio koji kabelcic, zamjenio sivi ATA kabal za crni i dodao S1 na grafu

    Before:

    [​IMG]

    After:

    [​IMG]
     
  13. forzamilan

    forzamilan Veteran foruma

    extra Vedo. samo jedno pitanje. primjetio sam da dosta forumaša ima ovaj cooler na dnu kućišta, zašto? npr. ja nemam nikakav otvor dole na dnu kućišta?
     
  14. Vedo

    Vedo Moderator

    pa obicno ova brand name / kvalitetnija kucista imaju vise otvora nego standardna kucista. Ja sam tu stavio jednu 14 cm da baca van vreo zrak koji proizvodi grafa
     
  15. extibo

    extibo Komšija

    Valjda je ventilator na dnu kucista previdjen za uvlacenje hladnog zraka, a vent na vrhu za izbacivanje toplog?
     
  16. Vedo

    Vedo Moderator

    tako je, al mi mrsko cistit prasinu svakih 5 dana :)))
    a imam i 14 cm vent prislonjen uz grafu, on puse "ka dole", pa kontam radije taj donji da okrenem da taj vreli zrak proslijedjuje van.
     
  17. extibo

    extibo Komšija

    Ja sam sa stramplom improvizovao filter za usisne ventove, tako da ne moram cistiti prasinu "svakih 5 dana". Iako je tvoje rjesenje logicno, remetis airflow u kucistu.
     
  18. Vedo

    Vedo Moderator

    al opet kontam da bi napravio mali tornado u kucistu kad bi ta dole 14ka bacala zrak ka gore, a 14ka sa grafe ga vracala dole :/
     
  19. hurmash1ca

    hurmash1ca Moderator

    Lol pa vent na grafi treba da puse prema PCB-u, ne da usisava sa njeg :D
     
  20. JaLa

    JaLa Komšija

    hmmm
    ovaj cooler dole o kome se i prica, zar ima dovoljno mjesta/lufta da on izbaci/uvuce dovoljno zraka. Jer, cooler sa donje strane kucista je od prilike samo 2-3 cm odvojen od poda, ili cilima koji je uvijek pun prasine... :S